WRAP

Stel ons je vragen over WRAP

Petra Berkvens

Osman Evren

Susanne Winnen

Hanneke van Baalen

Inge van den Anker

Dorine van den Berk - Verhagen

Ton de Pagter - van Maris

Sissy van de Kerkhof

Elke van der Loo

Patricia van Lierop
  • patricia.van.lierop@ggze.nl

Wat is WRAP?

WRAP staat voor Wellness Recovery Action Plan. Het is een cursus waarin je een persoonlijk plan maakt. Stap voor stap pas je je acties in je dagelijks leven toe, die bij jou goed werken. Dat weet je, omdat je werkt vanuit je eigen ervaringen. En als deelnemer leer je ook van elkaar. Ervaringen van anderen kunnen steunend en inspirerend zijn.

De baas zijn over je eigen leven. Dat voelt goed! WRAP helpt je om de regie over je leven (weer) op te pakken. Er kunnen allerlei redenen zijn, in jezelf en je omgeving, waarom je niet komt tot wat je eigenlijk wilt in je leven. Van op gang komen in de ochtend tot de zin in je leven ( terug ) vinden. WRAP is een praktische cursus om aan je welbevinden te werken, door een persoonlijk `levensplan te maken. WRAP is er voor iedereen!

WERKWIJZE: 9 wekelijkse bijeenkomsten van 2,5 uur per week.

Toelichting aanmeldformulier

  1. Aanvraag ondersteuning: WRAP valt onder persoonlijke groei
  2. Interesse in: WRAP
  3. Beschikking: 
    • Indien aanwezig: dan is er een beschikking aanwezig van gemeente WMO of DBC - LGGZ - WLZ. WRAP kan hiermee worden gefinancierd.
    • Indien niet aanwezig: vraag WMO beschikking of tijdelijke beschikking dagbesteding aan bij je eigen gemeente.

Mocht je nog vragen hierover hebben dan kun je contact opnemen met ons supportteam van GGzE De Boei, wmo18plus@ggze.nl of 040-261 38 25. Daar helpen wij graag verder.

Planning 2020

 

Hestia

  • Wanneer: vrij 4 sept t/m 6 nov
  • Waar: Augustijnendreef 15, Eindhoven
  • Tijd: 10.00 tot 12.30 uur

Voor aanmeldingen en of vragen:

Wekenoverzicht WRAP

Week 1: Introductie en kennismaking  

Week 2: Kernconcepten van herstel

Week 3: De Gereedschapskoffer

Week 4: Verdieping gereedschapskoffer
herstelonderwerp eigenwaarde

Week 5: Dagelijks onderhoudsplan

Week 6: Triggers, vroege waarschuwingstekens en actieplan

Week 7: Signalen van ontsporing
herstelonderwerp negatieve gedachten ombuigen naar positieve gedachten 

Week 8: Crisisplan
herstelonderwerp peersupport

Week 9 Post crisis 
herstelonderwerp thema`s rondom leefstijl

Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies.